بهترین دکتر لیفت سینه تهران

دالفک
بهترین دکتر لیفت سینه تهران
https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/02/file.jpg

سینه‌ها به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، نیروی گرانش، تغییرات هورمونی، شیردهی یا اضافه وزن می‌توانند دچار شل شدگی و رو به پایین بیافتند. از آنجایی که سینه‌ها نقش مهمی در شکل و فرم بدن خانم‌ها دارند، این شل شدگی و افتادگی می‌تواند در اعتماد به نفس خانم‌ها تأثیرات منفی داشته باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، انجام عمل لیفت سینه باعث می‌شود تا پزشک شما سینه‌ها را به طرف بالا بکشد و فرم ایده‌آلی به سینه‌های شما بدهد. عمل لیفت سینه، ماستوپسی نیز نامیده می‌شود. در این روش، یک جراح پلاستیک سینه‌های شما را به طرف بالا می‌آورد و به آن‌ها شکل می‌دهد تا ظاهری سفت‌تر و گردتر به آن‌ها بدهد. این جراحی همچنین پوست اضافی اطراف سینه‌های شما را برداشته تا عمل شما به نحو احسن پایان گیرد. اگر در تهران به دنبال جراحی باتجربه هستید، پس به انتخاب بهترین دکتر لیفت سینه تهران توجه کنید تا تجربه جراحی شما به یک ماجراجویی موفق و نقطه عطفی در زندگی‌تان تبدیل شود.

لیفت سینه چیست؟

شل شدگی و افتادگی سینه ها می تواند جذابیت اولیه سینه ها را در خانم ها از بین ببرد به همین دلیل خانم ها به فکر داشتن سینه هایی خوش فرم مانند روز اول می افتند. عمل لیفت سینه یا همان ماستوپکسی توسط جراح متخصص صورت می گیرد و متناسب با بدن شما، سینه ها به سمت بالا خواهد رفت و نوک پستان های شما نیز سربالا خواهد شد.

هدف انجام عمل لیفت سینه چیست؟

هر عمل جراحی زیبایی، پشت آن هدف بهتر شدن فرم بدن یا قسمتی از صورت که آن را جراحی می کنید قرار دارد. خانم ها به دلایل متعددی مانند افزایش سن ممکن است فرم قبلی بدن خود را از دست بدهند و به همین دلیل به فکر انجام عمل زیبایی می افتند. هدف از انجام عمل لیفت سینه، بالا بردن سینه ها و داشتن فرمی بی نقص و عالی در سینه هاست که در این عمل پوست اضافی ناحیه نوک پستان برداشته شده و سینه به محل بالاتری انتقل می یابد. در پایان عمل دیگر خبری از شل شدگی یا افتادگی سینه مشاهده نمی شود.

لیست بهترین پزشکان لیفت سینه در تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/02/file.jpg

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۰۶۲۶۵۱

تحصیلات: فارغ التخصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)، جراحی عمومی،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران

تخصص: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد

ساعات کاری: شنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷

آدرس مطب: تهران، میدان کاج، خیابان سرو غربی، خیابان مروارید، پلاک ۲، طبقه همکف، واحد ۱

آدرس وب سایت: www.drkambizizadpanah.net

سایر خدمات: لیپوماتیک، کاشت مو و ابرو، جراحی سینه، تزریق ژل و چربی، جراحی افتادگی پلک، پیکرتراشی، جراحی شکم، جراحی پلک، بوتاکس، ژنیکوماستی، بوکال فت، لیپوساکشن ساق پا، پشت کمر، باسن و …

سوابق: دکتر کامبیز ایزد پناه مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند.

دکتر حمید رضوانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/dr-hamid-rezvani.homepage.jpg

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۱۷۵۰۱۸ – ۰۹۱۰۷۱۰۳۲۲۷

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: متخصص زیبایی و پیکرتراشی

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: تهران – بزرگراه نیایش غرب – بعد از خروجی ستاری جنوب – خیابان کبیری طامه – خیابان بهار – بیمارستان فوق تخصصی عرفان نیایش

سایر خدمات: عمل پیکرتراشی و لاغری، عمل لیفت سینه و زیبایی شکم با دستگاه های پیشرفته، تزریق چربی به باسن و فرم دهی، عمل لیفت سینه دائمی و ماموپلاستی، لیفت سینه (ماستوپکسی)، کاشت مو و ابرو با روش های نوین و ترکیبی و غیره

سوابق: آقای دکتر حمید رضوانی، با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه‌ی درخشان، یکی از متخصصان برجسته در زمینه لیفت سینه در تهران محسوب می‌شوند. این متخصص زیبایی و جراحی پیکر، با هدف تأمین نیازهای بیماران، یک مطب تخصصی و با امکانات کامل راه‌اندازی کرده‌اند.

دکتر جعفر علوی، جراح عمومی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/doctoralavi.jpg

تلفن تماس: ۰۹۳۰۶۶۳۷۱۴۱

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: دکترای حرفه‌ای پزشکی، جراحی زیبایی

ساعات کاری: روزهای دوشنبه عصر با هماهنگی و نوبت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه نهم (شهید شعبانی)، پلاک ۲۴، طبقه ‌،۳ واحد ۱۷

آدرس وب سایت: www.drjafaralavi.ir

سایر خدمات: بلفاروپلاستی، لیفت صورت، ماموپلاستی، لیفت سینه، پیکر تراشی، جراح سینه، لیپوماتیک، لیفت سینه، ژنیکوماستی، تزریق چربی، لیفت بازو، لیفت ران، رینوپلاستی، سانترال، بوکال فت و غیره

سوابق: دکتر علوی متخصص جراحی عمومی و زیبایی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می روند. ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق همواره از بهترین امکانات و تکنیک های روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند. حوزه تخصصی دکتر جعفر علوی در جراحی زیبایی می باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژه ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل لیفت سینه و لیپوماتیک دارند.

دکتر سجاد محمدی، پزشکی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک

تلفن تماس: ۹۸۹۳۰۷۵۳۰۰۷۰

تحصیلات: فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی از دانشگاه شهید بهشتی

تخصص: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، لیفت سینه، لیپوماتیک و غیره

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، سرو غربی جنب مهدکودک شادلین، روبه روی پارک صدف، پلاک ۳۲، طبقه پنج، واحد هشت

آدرس وب سایت: www.drsajadmohammadi.com

سایر خدمات: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، لیفت سینه، لیپوماتیک و غیره

سوابق: دکتر محمدی، پزشک عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، دیپلم خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده و اکنون عضو انجمن فوق تخصصی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می‌باشند. ایشان دارای تجربه قابل قبول در تمام زمینه‌های جراحی پلاستیک می‌باشند. با سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق در زمینه زیبایی؛ ترمیمی و پیوند اعضا و سوختگی

بیشتر بخوانید: بهترین جراح پلاستیک تهران

دلایل افتادگی سینه چیست؟

دلایل افتادگی سینه در خانم ها متفاوت است اما اصلی ترین دلایلی که می تواند منجر به شل شدگی یا افتادگی سینه شود در زیر برای شما آورده شده است:

تغییرات وزن: تغییر وزن می تواند منجر به کش آمدن پوست سینه و در نتیجه شل شدن آن شود.بارداری:

بارداری: نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث می شود سینه خانم ها رو به پایین کشیده شود و علت این امر هم در این است که در سینه خانم ها رباط هایی به نام لیگامان کوپر موجود است و این رباط ها باعث می شود که سینه بالا بماند. بارداری و شیردهی باعث می شود که این ربط ها کش بیاید و در نتیجه سینه شما شل شود.

گرانش زمین: جاذبه زمین نیز با گذشت زمان باعث می شود سینه ها به طرف پایین میل پیدا کند و حالت افتادگی و شل شدگی به خود گیرد.

افزایش سن: افزایش سن باعث می شود تا پوست خاصیت الاستیکی و کشسانی خود را از دست دهد و نتیجه این امر شل شدگی سینه ها می شود که با عمل لیفت سینه دوباره به حالت قبل برمیگردد.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر ماموپلاستی تهران

لینک کوتاه‌ :
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب ها
جدیدترین های موزیک شاد
آهنگ های ویژه موزیک شاد